du som minns, du som vet

jag kom in i lägenheten och samtidigt kom paniken. det känns inte rätt, men kom ihåg att jag faktiskt ger det en chans! och det kan ju faktiskt bara bli bättre :) hade jag inte haft jannie & alleballe hade det varit tusen gånger värre, tur jag har er ;p

ny skolvecka och öppna böckerna, någon måste verkligen lära mig hur webbstudieplatsen fungerar.
men det är ju tur det finns små grejer som gör vardagen lättare.

idag var det söndagsmiddag med jannie och alle
på tisdag kommer emme och det är dags för hennes överraskning
på torsdag ska jag träffa elina olivia siri & nanna
på lördag är det först 75-års kalas med släkten och så fest hos emme

det lovar gott.
nu ska jag försöka städa lite och så kolla när jag börjar imorn.
saknar redan ledja.



naats, dom himlarna har lämnat mig för längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0