du är restskatten från fjol

jag sitter i förläsningssalen och vi har nu paus - vi ska tänka på en primärattraktion, en sekundattraktion och den sista som jag inte kommer ihåg vad den hette. det är alltså en attraktion man åker till speciellt, den andra är en attraktion man vet också finns på destinationen men som man inte åker för att se och den tredje är den man får veta finns när man är på plats.

och jag älskar att vara så mobbad ;s nu sitter jag bakom turistekonomerna (som är bättre än de andra) och kollar på massa roliga youtubeklipp, just nu är det björn gustavsson & gert fylking! känns så jävla bra det här, verkligen! fan. jag. vill. inte.

jag drömde om turkiet idag och honom - det var läskigt verkligt att man inte visste vad man skulle tro när man vaknade. förvirrad, dum och konstig.


ett meddelande till er, mina vänner: jag saknar er, jag känner mig jätteensam :(
naats, med en fot över kanten


Kommentarer
Postat av: olivia = )

saknar dig med! =/ <3

2009-09-07 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0