du är min vän i livet

hösten är här, det märkte vi när vi gick på stan för att hitta något fynd och twist var alldeles blöt när vi hämtade honom :( så han fick sitta i bilen när vi sprang in på baronen, mycket bättre för honom! :) inne på baronen hittade jag ett par stövlar, precis såna jag letat efter och de satt bra. tummen upp!

nu är det plugg som gäller! får lyssna på esen att det är viktigt. klarar jag detta året bra så kommer jag ju känna mig så mycket bättre när jag kommer dit nästa år. åh vad jag längtar. kollade igenom bilder lite snabbt! we had the time of our lives! ♥


hemma på torsdag & öppen för förslag! :)
nästa vecka kommer förresten linda kanske hem, ååh vad glad jag blir av att höra sånt.
saknar dig något fruktansvärt lilla B, var alldeles för längesen :(

förresten tror jag glömde att berätta när elina välte räcket på statt.
vi gick ut för att ta lite luft och hon skulle luta sig mot räcket som hon trodde satt fast. men så, i slowmotion, faller hon lika snabbt som det ner mot marken. en liten gubbe försöker hjälpa henne upp och då får han skit av någon att det var han som puttade henne så det tog ett tag innan vi blev av med honom. förresten så undrar jag vad en gubbe som för längesen passerat 55-sträcket gör inne på fridace?


naats, måste ha träffat din frekvens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0