sky is the limit for you

fridace imorn och vi behöver inte tänka hur det ska kunna gå till utan olivia, FÖR HON KOMMER! total lycka på det där så vi fyra ska minsann ha så kul som vi bara kan ha :) oj vad jag längtar! ♥

och så bokade jannie biljetter till winnerbäck, det är så otroligt underbart! den 22 november står vi där tillsammans och sjunger med i både gamla och nya låtar! oslagbart, precis som vi!
nu har det nog gått någon månad sen jag hade kontakt med carro och det känns som om det var mycket längre sen. saknar att bara sitta hos henne och dricka te och snacka skit, eller göra impulsgrejer och ha skitkul. tillsammans har vi nog inga spärrar även om det inte alltid är så bra i alla lägen, men kul har vi haft tillsammans. jag ska ta mig i kragen och prata igenom allt med henne eftersom det är genom en skitsak som jag inte sitter i hennes kök ikväll. saknar dig.

till något helt annat! imorn fyller min skönaböna år, dock gör det lite ont att vi inte kan fira dig då :( men du kommer ner snart (hoppas jag) och då ska vi supa satan som du skrev. för jag saknar min joss! du är såååååå jävla bra och 20 mil känns :/ love you baby och grattis i förskott


skriver förresten med Jones nu och fyfan vad kul det hade varit och träffat han och gänget imorn! de har koll på mig och nyss skrev han att jag var en bra vän. så snäll är han och han & hela gänget är så helt genomgoa! så jag hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och kommer dit och dansar med oss :)

nu är det nog dags för lite skönhetssömn för såhär trött som jag har varit idag kan jag ju verkligen inte vara idag då det händer roliga saker hela tiden. gud vad kul det ska bli, ses fram emot nåt fruktansvärt! imorn ska vi rocka tjejer!






min lilla nos. ibland gör hans frånvaro sig så himla påmind och jag kan sakna han och hans lurviga päls, busiga blick och trygghet. han har funnits där i en stor del av mitt liv och en mer trogen vän går inte att hitta. han begär inte så mycket bara att han får gå på en promenad, att kudden i hans säng ligger ordentligt och att vi bryr oss om honom. helt underbar och så svår att beskriva då inga ord gör honom rättvisa. det är min twist och han är världens bästa hund

naats, like never before


Kommentarer
Postat av: olivia=)

vi kommer äga sönder stället imorgon, fanken va kul det ska bli!! =D <3

2009-09-24 @ 23:04:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Josefine

<3 va go du är.. twister är söt <3

2009-09-25 @ 11:52:40
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0