bäst i test

eeeh, inte så produktiv som jag skulle velat vara idag. dåligt? JA. baah, men till slut tror jag att jag inte bryr mig. hade jag verkligen velat detta så hade jag nog kämpat, fan vad jag hade kämpat. eller så tar det bara ett tag att komma in i ett annat sätt att plugga? det märker vi..

har umgåtts med jannie idag :) blev lite chill, skitsnack, en runda på stan och så sola! måste ju försöka hålla min turkiet-bränna vid liv även om det inte är hälsosamt på något sätt! men man får ju cancer av allt nu för tiden?

imorn blir det att gå på en föreläsning och så åka hem! skööööönt. att vara ensam i denna lägenheten gör mig knasig.

hittade förresten material vi ska ha läst imorn till vårt seminarie så blir till att göra det nu, sen dusch, sen packa och så sova :)

naats,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0