inga kan ta fel på varann som vi

idag tog jag bussen till kalmar för första gången och det var drabbat med ångest och stress. men jag ser ljuset i tunneln och om två dygn kommer jag att sitta på den igen, men då för att komma hem :)

har precis ätit min frukost/lunch (ja jag har svårt för att äta frukost) och ska försöka hitta lite mer svårtillgänglig fakta om hur invånarna i västervik bor. hur kollar man det liksom(?) jag valde verkligen fel uppgift. hoppas de andra inte blir besvikna att jag inte hittat den fakta de trodde de skulle få ;o

förresten så hade jag tänkt att ta med mig twister hit då det handlar om så få dagar, men tror ni inte att jag glömmer bort honom helt? haha, för mycket tankar som snurrar är nog anledningen.

elina vill dra med mig på bio på fredagkväll, men vi vet allihop att vi ändå kommer att hamna på fridace fast att hon jobbar på lördagen :) så känner att jag får börja planera kvällen redan nu, eftersom att jag ändå inte rör mina böcker särskilt mycket /;


naats, wawin' flag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0