I just need you to trust me

jag är hemma & är helt slut i huvudet, men inte tagga ner. nejnej, skriver just nu ut 28 sidors anteckningar så jag har att göra (och detta är bara från en av våra föreläsare) men innan dess blir det "söndagsmiddag" med jannie och kanske alleballe med eftersom att jag inte var i kalmar i söndags :) trevligt trevligt!

skönt förresten att Jensi kände av samma panik som jag har just nu att vi inte vet vad vi ska göra med oss själva :) åka och söka jobb tillsammans låter som en prima idé!

satt och tänkte på fridace innan och vad tusan är ett fridace utan fröken stertman och resten av ligan?!

man går in och kollar på erics profil, man skriver med esen och man kollar sina egna bilder. det enda som känns är saknad. jag saknar den där fina veckan i slutet av augusti så mycket just nu. vi hade fan inga problem, inga antaganden, inget plugg eller jobb. vi hade marmaris, varandra, esen & c/o, sol, sand och varmt vatten. finns inget, inget jag inte hade gjort för att fly dig just nu för att slippa allt var kalmar, tenta och pinsamma tystnader heter.

snart kommer jannie, skönt att få någon att klaga hos och jag får med agera bollplank :)
tur jag har dig<3

naats, I've got nothing left to loose

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Jadu det skulle vara ett tråkigt fridace skulle jag säga hehe ;) <3

2009-09-22 @ 22:54:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0