Oh please, baby won't you take my hand, we've got nothing left to prove

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
but you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
one thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

vilka bra dagar alltså! jag är så sjukt tacksam att jag har så fina vänner!

så fort jag kom till karlskrona mötte jag upp elina & nanna och så även olivia & siri och det blev ett litet kramkalas (: helt sjukt underbart. satte oss på 3g för att vissa av oss var sjukt hungriga (a) och det kändes precis som när vi gick i skolan då vi nästan bodde där i ettan och tvåan. tyvärr var siri tvungen att gå efter ett tag för att hon skulle träna, men det får inte gå så långt tills nästa gång vi ses!

vi drog vidare till wayne's (vi är så nyttiga, jag vet!) blev lite latte och god kaka för elina! vi bara satt och pratade och uppdaterade varann. helt underbart! helt jävla klockrena är ni. när klockan var lite över 8 var olivia tvungnen att gå till tågstationen för att hinna med sitt tåg, sadface på det! och vi andra gick till bion för att se vad de erbjöd. de erbjöd 3 filmer och ingen av oss var sugen på någon av dom så vi åkte hem till nanna istället (efter att ha bunkrat upp med massa gott) och bänkade oss i hennes mysiga soffa i alphyddan :) dock var filmvalen inte det bästa, men det är tanken som räknas. vid tolv tror jag att jag och elina drog oss hem till kuggebodaskogarna :D

väl framme så var det mys i soffan och så sömn. hade en mycket trevlig natt som jag delade med sture :) haha. överraskade elina med att vara vaken först och så åt vi en good frukost. lite ronneby och försök till shopping innan vi gav upp och fikade istället (det är nog det vi gör bäst) så åkte jag hem till karlskrona och nu är jag hemma. heeeeelt okej (y)

imorgon ska jag rida med nanna (egentligen alldeles för tidigt, 10 puuh) för att åka vidare till 75-års kalas i kallinge och seeeeen är det p-p-p-paaarty! känns bra. blir en fin helg detta! :)







(nanna raderade bilderna på sig och siri hade hunnit gå innan jag plockat fram kameran)

shit att ett litet pling kan få hjärtat att fladdra!



naats, I'm your biggest fan and I'll fallow you until you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0