det finns tid till försoning innan natten har slagit ut

här sitter jag i köket och har satt igång att plugga (förutom detta avbrottet) ett PM ska skrivas och eftersom detta är ett grupparbete är det viktigt att göra det så att det blir färdigt tills imorn som vi bestämde nu tidigare i veckan. egentligen har jag ingen lust alls att söka information, skriva och över huvud taget plugga. det står mig upp i halsen riktigt ordentligt och det är synd att jag har en mamma aldrig förstår det.

hon tror att jag inte rörde en fena i hela gymnasiet men man kan inte klara av en naturvetenskaplig linje med inriktning på internationell om man inte rör en enda fena. alla andra i min nya klass är peppade och vill verkligen det här. jag gör det för att jag inte har något att göra för tillfället men det är inte okej. jag vill inte göra det här för att göra någon annan glad och dessutom stå i tacksamhetsskuld när jag inte bett om något.

jag vet att du läser det här men det gör mig ingenting, för just nu kan ingenting göra det sämre mellan oss än vad det redan är. vill du slänga ut mig igen så gör det, vill du utesluta mig ur ditt liv så gör det men kom ihåg att det gör du bara en gång till! för jag orkar inte bråka med dig igen, det kommer förstöra mitt psyke och jag mår så dåligt av det.

du vet att jag älskar dig och allt jag behöver är att du stöttar mig i vilka val jag än gör
du kan inte vara insnöad och bara se rakt fram i en tunnel

naats,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0