brustna hjärtans höst

det har varit lite av en bloggtorka i helgen, men vad tusan det gör ju inget :) istället kan jag ju berätta vad jag har gjort?

i fredags var det till att gå på stan med elina, efter en affär blev det lunch på åhlens! vi är så aktiva. därefter gick vi runt i alla andra affärer med vilket inte tar så lång tid i vår kära lilla stad. flum är ett ord som stämmer in på oss och fy tusan vad kul jag har med dig flina' även om du mobbar mig för att jag gjorde bort mig inne på carlings :) "yeey!"

på kvällen var vi hos siri innan fridace och oj vad kul vi hade! olivia kom ner från malmö och vi skrattade allihop tillsammans. jag har saknat det och så skakade vi lite rumpa inne på statt sen :) får se till att det inte tar lika lång tid innan vi gör om detta igen (y) träffade även jones & abram där inne, vilket var kul även om någon var lite kinkig? haha.

jag träffade även viktor, lilla löfet. det var ett kärt återseende då jag inte sett honom sen han ryckte in :( har inte sett någon av de herrarna, men de får komma på min födelsedagsfest/inflyttningsfest :D



jag och mina tjejer! ♥

natten var nog under all kritik, men tillsammans löser vi allt! (v)


träffade jannie igår och det blev en liten runda till rödeby, skitsnack, och te :) mycket mys. och så körde vi ner emelie som skulle på trionfesten och hon insisterade att vi skulle följa med, men fest i mjukisbyxor är inget alternativ. sen ringde vi ner johan till parkeringen och han verkligen sprang för att träffa oss, såå söt är han. att han var lite på lyset var nog inte så svårt att lista ut (y) rasselrassel!

idag blir det plugg förhoppningsvis och inget kalmar då jag inte har något tills tentan som är på onsdag ;/ shit, jag har aldrig skrivit en tenta förut. så jävla sjukt annorlunda allt är.


naats,

Kommentarer
Postat av: olivia =)

honey, tack för i fredags, helt galet kul just like old times!! =D <3

2009-09-28 @ 12:05:04
URL: http://[email protected]
Postat av: natsi:)

tack själv darlo, det var underbart! helt underbart<3!

2009-09-28 @ 13:03:43
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: nannabanana

vems hjärta är brustet? eller vadå, va?!



ok, ja hänger inte me.

2009-09-29 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0