all the things I feel I need to say

Hej!

fortfarande grått i Kalmar och det är inte så kul kanske. kom hem från skolan runt 18 och så har jag lagat mig min första riktiga måltid - stuvade makaroner & köttbullar. jag måste verkligen bli bättre på att äta då jag oftast inte tar med mig någon mat alls till skolan. och koncentration till 100% + ingen mat är ingen bra ekvation. (vilket jag som f.d naturare borde veta) men köpte ett äpple i kafeét iaf.

nu är det dags för en dusch (som om inte regnet var nog) sen ska jag hem till jannie och mysa :D

har förresten glömt lägga ut bilder från våran stadsvandring (har typ 2, men iaf) men kan ju iaf passa på att lägga ut våran fina lagramsa som vi sjöng för faddrarna vid varje station!

kära lilla fadder där
åh vad underbar du är

varje fadder är så snygg
i din famn så är jag trygg

åh ni faddrar ni är bäst
ni gör livet till en fest


nats, wonder if you miss me when I'm gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0