a part of me

Hej!

 
Det har varit en lång dag även fast jag började min dag sent idag. gick till skolan runt tolv och då fick vi massa information som vi redan fått en gång kändes det som. och jag var lika mobbad som vanligt typ? folk man trodde man hade en vänlig inställning till typ kollade bort? och när jag satte mig efter pausen längst ut på raden när föreläsningen tror jag det var tre säten till närmaste personen. ibland känner man sig så fel..

men vår lärare var rolig, han var så skojfrisk och drev med sig själv. det är strongt och så jävla roligt! han släppte oss en halvtimme tidigare vilket var hur bra som helst eftersom jag hade bråttom och stressade hela vägen hem för att byta om och cykla till gardenpartyt. mötte upp jannie & alle och hade det trevligt. hörde även av marcus och han berättade stolt om sin lilla son - gabriel :) det är ganska sjukt att man t.om saknar sin gamla lärare men marcus var något mer, han var som en vän. frågade alltid hur man mådde & faktiskt menade det, frågade vad man gjort i helgen och äääälskade skvaller ;)

nu ska jag lägga mig och försöka sova, men är fortfarande ganska taggad så blir att sakna mitt riktiga hem lite. en glad twister som alltid blir stormförtjust när man kommer hem (här är det minsann ingen som välkomnar en, ingen mer än min oreda) och en mamma och niclas som alltid ställer upp. fy tusan vad lyckligt lottad jag är som har jannie här <3 imorn ska vi mysa tillsammans, det tycker jag om.

naats, tankarna hinner ikapp mig

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0