a long time ago we used to be friends

jag har varit hemma hela dagen och det är superduperskönt! vaknade runt 12 och fick för mig att klockan var 17 eller något, men det var hon ju inte som tur väl var. har varit ute lite med hunden och så ätit lite då "jag är en jävel på köttfärssås" så blev det det :D

jag har insett vilka falska vänner jag har - det finns många som utnyttjat mig eftersom jag är så bra. jag är så jävla trött på det och det innebär att jag nu tar ett kliv ifrån er och ska absolut inte röra en fena när det gäller er & era problem. jag har mina vänner, jag vet vart de står och jag vet att de uppskattar mig för den jag är :)

så caroline - jag tänker inte försöka att få dig bli vän med mig igen. vet du varför? just för att jag länge har försökt trots att det inte ens är mitt fel. jag saknar dig, det kan jag inte förneka men jag har ingen ork att svassa för någon. om du senare kommer på vilket stort fel allt detta är får du gärna höra av dig! jag kommer komma ihåg dig som min bästa barndomsvän och en vän man kunde gå genom eld med. det var mycket impuls, skratt och jag var bekväm med dig.

i helgen får vi se vad som händer, hatar egentligen att inte ha några planer. men det känns inte som om det betyder något nu när jag är hemma och slipper vara ensam för det gnager sönder mig. det är så mysigt här och imorn känner jag för äventyr, någon som vill äventyra med mig :D ?


naats, hello world hope you listening


Kommentarer
Postat av: olivia =)

snuttenutte det kommer lösa sig, du vet var jag finns och du har ju mitt telefonnummer att ringa till =) love ya! <3

2009-09-12 @ 12:25:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Siri

Äventyr? Jag är på ; )

2009-09-12 @ 12:52:57
URL: http://siiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0