090909

jag öär hemma men än kan jag inte pusta ut då jag snart ska sätta mig på tåg/buss hem till karlskrona. åh vad jag saknar min stad ;( man uppskattar aldrig något när man har det nära, och det finns inte så mycket att uppskatta i karlskrona mer än alla underbara vänner.

det är tänkt att vi ska gå ut idag! tyvärr kan inte olivia & siri delta :/
men det kommer fler gånger tjejer, I miss you! ♥


nu har jag inte tid till detta så ni får veta mer om mina dagar på ekerum imorn.
men jag har överlevt, men det var knappt..

tur jag vet att elina kommer pigga upp mig ikväll! och såklart jackie & emelie.



naats, gör din tolkning - häll mig full av svar

Kommentarer
Postat av: Siri

Klart vi ska ta igen det! Flera gånger om : ) <3

2009-09-10 @ 21:00:53
URL: http://siiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0