you must me some kind of superstar

bänkad i soffan framför idol, det är en riktig fredagskväll. det som saknas nu är elina som precis skickade ett sött sms "saknar dig babe, måste ha någon att skratta med :)" det är ju så man smälter :*

försöker lista ut hur morgondagen kommer att se ut. allt är fortfarande som stora frågetecken och jag litade på att andra faktiskt skulle fixa att då jag har planerat mycket. men vi får se om vi kanske kan knepa ihop något tillsammans. för ses måste vi ju, eftersom detta har jag sett fram emot väldigt länge nu och vi måste ta vara på varann, det är lätt att förlora varandra genom alla veckor som går..

för tillfället försöker jag läsa på lite om cypern, det är något som lockar. även om det kanske inte är världens bästa jobb så är det en enormt stor erfarenhet och kan kanske leda till något annat efter. självklart ska jag såklart börja plugga igen efter om det är så att jag åker på detta stora äventyr, men då är nog motivationen större! jobbet ser ut så att man samlas 16 på eftermiddagen för att städa restaurangen sen äta tillsammans och sen vid 18 börjar det komma gäster. detta betyder att man är ledig i princip hela dagen och kan passa på att hitta på roliga saker då :)

i valet och kvalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0