this is it

vilken kväll det var igår.

började hemma hos jade på kära pantarholmen men jag var dock fruktansvärt sen då jag suttit allt för länge i ett videosamtal med esen :$ men har man saker att prata om så, varför inte? men jag möttes av glada människor och runt halv 12 drog vi in till stan.

började med att shotta lite på P&M där jag med passade på att hälsa på henke, min lilla favorit. sen gick vi vidare till nivå där man mötte roliga människor som ludde & sigge och så jones, amine & resten av deras gäng :D vi tjejer dansade och höll igång och jag hoppas att caroline tyckte om sin födelsedag!

vi drog senare vidare till piraten (snark!) som vanligt spelar de dålig musik och stället är fullt med konstiga människor. men jag fick stå ut. därefter var det meningen att det skulle bli lite nattkäk men vi fick istället bevittna ett slagsmål inne på michell's. eller jag stod utanför men alla andra händelsekåta människor var bara tvugna att ta sig in för att kolla. så typiskt karlskrona, de älskar slagsmål /: iaf så stod jag där utanför och hade trevligt med ludde & sigge, så jävla goa människor. hann nog säga hejdå till dem 5 gången innan vi faktiskt skiljdes åt. hemvägen var jobbig men maten de lagade var god och man kunde lägga sig mätt och belåten :)

imorse drog jag mig upp vid halv 12 och mötte upp mamma & elina på staden. var tänkt att och och e skulle ta en shoppingdag idag eftersom hon är i behov av jacka och annat. men det enda vi verkar vara duktiga på är att äta & fika. men det sitter aldrig fel. och så handlade hon lite nödvändiga prylar på åhlen's som kräm och så.

nu är man hemma, har varit det ett bra tag
och det är dags att tagga till inför helgen
har varit förjävla skönt att vara hemma hela veckan, tror jag stannar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0