säg ingenting till mig

klockan är 13:29 och jag har redan gjort nyttiga saker idag, även om de troligtvis var innan 12. jag läste ut välkommen till paradiset som mamma tog med sig från bibblan igår. jag förstod inte riktigt det där ironiska som de pratade om på förläsningen med göran men jag har läst den iaf och snabbt gick det. läste till 00.00 igår och därefter unnade jag mig mitt inspelade svenska hollywoodfruar innan jag somnade.

idag ringde klockan klockan 8, men jag snoozade ett bra tag. sen väckte mamma mig vid 9 igen och där låg jag kvar ett tag till (a) skrev även ut mina anteckningar som jag ska läsa och lära mig under dagen. och så har jag ett x-antal sidor i pageboken med. den boken håller på att ta död på mig. död åt tentor!

men jag har roliga saker att se fram emot iaf :)

  • imornkväll ska jag gå ut med jannie
  • på fredag är det överraskningsfest för bengt & karin. ska bli skönt att träffa släkten
  • på lördag är det vinkväll hos emelie då vi ska sitta och mysa tillsammans

nu ska jag öppna min dödsbok, för läsas ut ska den..
nats, hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0