man blir som man umgås

lite lätt sliten, trött och seg. men det är det värt för igår var en sån dag som var helt underbar!

åkte hem till linda runt 4 för att göra oss iordning och prata. var SÅ skönt att få träffa mitt solsken igen! får hoppas att tiden går fort till jul nu :) blev mycket mycket prat, skitsnack och skratt. tog bussen runt 7 och vid amiralen hoppade siri på! mys. efter att ha kommit till stan så drog vi först till hemköp för att köpa lite mat och sen vandra vidare till mårds där grabbarna och cornelia redan var.

väl där blev det mycket lumparsnack, mer skratt och nostalgi. jag vet precis varför jag tycker om er alla så mycket =) helt underbara är ni.

jag elina siri & linda gav mårds ölspel en chans, dock gick det inte så bra för oss. så att vi intog soffposition igen och så kom henke med, han hade tydligen inte fått mitt sms om att vi skulle samlas hos mård vid 8 men filip ringde dit honom och DÄR var han. blev smalltalk med honom och vi löste våra problem tillsammans. han ska veta att det är bara att ringa när han känner sig nere för henketufs' är så jävla bra i mina ögon. och igår berättade han den strålande nyheten att han efter jul flyttar till kalmar. av alla platser & personer så gör HENKE det, det är kanon mina vänner. kommer jag inte känna mig så ensam när jag har två av mina finaste vänner i samma stad :))

vid 12 gick vi ut, blev först P&M men ingen hit för någon av oss så vi gick till playbar där vi stannade resten av kvällen. inte heller någon direkt hit men helt klart bäst av ställena man kommer in på på lördagar ;o bättre efter nyår då vi kan röja på nivå på fredagarna, me like!

jag kände mig så stolt när jag satt där nere i playbars källare med alla runt omkring mig. alla var samlade igen (olivia, joss kajsa & nanna saknades) och det kändes helt underbart. det här får vi köra på igen vänner! (y)

jag siri & elina gav upp vid 2-tiden och gick till caspiens och ringde samtidigt min mamma som var snäll och skulle hämta mig. kom på att även de andra 3 tjejerna kunde åkt men linda hade lovat någon kompis att åka bussen så elina och hon fick ta den, bara siri som var smart och åkte bil :)) går så mycket fortare än nattbussen!

olivia, det kändes konstigt utan dig. och jag vet att hade du varit där hade vi höjt partynivån ännu mer. men skönaböna, du var duktig som jobbade och den 24:e kör vi så det smäller!

hade förövrigt världens sjukaste dröm. vi var tillbaka i backarna med skolan och jag och nanna hittade såna barnskidor som vi började använda. man behövde inte ens sätt fast dom, helt sjukt. så tar vi liften och börjar sedan åka i samma spår som de som åker liften så vi fick åka "i kanten" som vi sa. ja, en sjuk dröm. och så drömde jag även att vi ringde kajsa och pratade med henne, det var fint :)

(bilder kommer upp på fejjan)


jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Siri

Helt underbar kväll! Det måste göras om <3



Tack så mycket för skjutsen : )

2009-10-11 @ 17:59:40
URL: http://siiris.blogg.se/
Postat av: olivia =)

min lilla natsi, du är för söt, den 24 kommer det smälla riktigt ordentligt! =D <3

2009-10-11 @ 23:07:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0