jag vet vem jag är när jag är med er

jag behöver..

nanna för att hon med sina underbara och underliga tankar får mig att skratta varje gång
elina för att med henne är jag mig själv och tystnaden blir aldrig pinsam
jannie för att hon känner mig utan och innan och är en riktig livskamrat
mitt b' för att hon med sitt sällskap kan få den ljusaste dag att bli så mycket bättre
olli för att tillsammans är vi tokigare än tokigast och har alltid sjukt kul ihop
jossy för att för lång tid har gått och för mycket har hänt sen vi sist sågs
siri för att du är så förstående och får en alltid på bra humör
carro för att vår vänskap var viktigare än strunt och nu ska den bli lika bra igen

det kallas vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0