jag ska ge allt jag säger att jag har

jag. är. sjukt. trött.

blir att slänga sig en stund på soffan när man film är klar för jag är helt färdig. får bli en powernap då jag ska till Jannie och äta i eftermiddag/kväll. det är mys.

imorn blir det hemfärd, tar bussen runt 12 för att vara i stan runt halv 2.
vid halv 3 blir det att fika med carro, woho.
det ser jag fram emot, vi har varit ifrån varandra alldeles för länge nu
och jag har massa smaskiga saker att berätta ;)

vid 6 är det släktkalas, fira bengt & karin
och snart fyller jag med år, jag har blivit så gammal att jag inte ens räknar ner dagarna
hela oktober var en enda lång nedräkning när jag var liten
och nu märker man knappt att det snart faktiskt är dags.
nästa tisdag ska vi slå klackarna i taket, får fira min dag med mina klasskamrater :)

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0