I'm outta my head, can't take it

ibland får jag en sån konstig magkänsla som jag inte vet vart den kommer ifrån, det är lite scary. kan ibland bero på att jag läser saker, ser vissa personer på stan eller tänker. inget jag direkt tänker på när jag ser det, men hjärnan verkar snappa upp att. krångligt jag vet, men nu vet ni :)

har varit hos jannie nu, visade henne det läskiga klippet jag la upp i bloggen och hon blev minst lika rädd som mig första gången jag såg det. och då ska vi inte prata om alle (y) haha, sjukt roligt. nu är det ugly betty, desperate housewifes, christine & brothers and sisters. behöver jag ens säga att jag kommer sitta bänkad från och med nu? :D

imorn blir det skola och så fixa böckerna jag behöver, jag måste engagera mig!

taggad inför helgen nu, kommer bli så braaaa (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0