I'm not inlove so don't forget, it's just a silly phase I'm going through

nu bakas det bullar hos oss, det är mycket mysigt. det skulle vara jag & mamma som gjorde det tillsammans men än så länge så lockar hennes telefon och kaffe mer än vad trevligt umgänge med mig gör. men vi får väl rulla bullarna tillsammans! :)

jag vill även passa på att gratta kajsa som fyller år idag och befinner sig på andra sidan atlanten. hoppas att allt flyter på smidigt och att du har the time of your life. saknar dig här snutt ♥



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack sötunge! Jag saknar er så otroligt ska ni veta. Har blivit några tårar då och då.. Men det är mindre än ett år tills vi kan hitta på saker igen. Snart är det dags för din födelsedag! PUSS

2009-10-04 @ 17:47:56
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0