I'm feeling kind of homesick

jag är hemma och är supertrött! från måndag tills idag har vi varit på exkursion med min klass och alla andra som läser samma kurs :)

började i emmaboda, fortsatte till glasriket. därefter vimmerby, hultsfred, västervik, oskarshamn och så hem! detta var överlag väldigt trevligt och bra planerat. projektgruppen har jobbat hårt och jag fattar inte hur de fick in så mycket med så tajt budget. men turismstuderande i all ära liksom :)

och igår var det som sagt min egna dag, blev hela 19 och känner mig redan gammal ;o men det var trevligt. lyssnade först på en redovisning och sen var det vår tur att redovisa vilket gick bra då de uppskattade vår fina sång :) därefter god lunch och så ett besök på lysingsbadet där hon visade heeeela anläggningen och den är stor.

på kvällen körde vi på lite förfest i Signes stuga och så en promenad till vimmerbys centrum och harrys! där bjöds det på sång, mat och dricka :) och så kallade de fram mig och sjöng för mig både på svenska och engelska ;p en liten present fick jag med i form av ett solkort så jag kan gå och sola 3 gånger! mycket praktiskt då mitt precis gått ut. där stannade vi till runt 10 då vi började dra oss och efterfestade i två olika stugor :D kom väl i säng runt 1, som var alldeles lagom när man skulle upp idag.

man märkte ju att det var några som var sega sen gårdagen då vissa hade festat till halv 5 (y) dagen gick extremt sakta och allt man ville var att åka hem. var 3 redovisningar, ett studiebesök på kapsellaboratoriet & en pizza senare som vi satt säkra i bussen påväg hem till kalmar igen..

nu är jag hemma och är extremt trött & hungrig, men det löser sig som elina säger
förresten bara runt 40 timmar tills hon kommer till mig <3 har saknat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0