ibland är verkligheten för verklig

läser man på högskola/universitet så får man knappt tid att andas innan vi börjar med något nytt. hade tenta förra onsdagen och den andra delkursen började fort som en raket. (?)  så mycket att hålla reda på hela tiden! olika hemsidor, webbtsudieplatser, bloggar, grupparbeten, nya böcker som ska inköpas och så ska man ju såklart vara på föreläsningarna & plugga på det dom lär oss.

allt är så förvirrande. jag förstår inte hur jag kunde klaga på poseidon, där fanns allt! :)

får se hur det blir med att åka hem på onsdag..
verkar som om de lagt in föreläsningar där
känns som om de bara vill förstöra mina chanser
mina chanser att få svänga mina lurviga inne på nivå :$
(eller inte, men lite surt känns det)

men peppar peppar ta i trä, vi har ju fortfarande lördag att se fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0