I won't back down

Hej!

sitter nu i köket, har precis städat efter mig som niclas har tjatat om. bra gjort liksom (y) har även tvättat mitt vita linne jag ska ha ikväll eftersom det hade massa mystiska fläckar som jag inte vet vart de kom ifrån ;o svarta sträck lite överallt. men nu är de så gott som borta! så nu är det bara hoppas att den torkar hyffsat tills jag ska möta upp linda idag :)

idag ska vi ju som sagt träffa "gamla gänget" och jag är pepp! det enda som är surt är att vi inte riktigt har någonstans att vara och mård vill inte erbjuda husrum trots att han är hemma själv. men vi ska nog kunna övertala honom (a) annars blir det o'learys som linda sa så får vi knata vidare efter det :) men att kolla på fotboll tycker inte jag är särskilt lockande!

imorgon blir det plugg, plugg, plugg
likaså måndag & tisdag!

jag ska inte längre vara den som alltid hör av mig, tänk på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0