håll mig hårt en sista gång

ny design och det var verkligen på tiden, är väldigt nöjd med den då jag länge velat ha en avgränsning med bakgrunden om ni förstår vad jag menar. det enda som är lite fult är att rubriktexten är alldeles för svag så att man inte ser vad det står knappt, och jag har ingen aning hur man fixar det själv :D !

ikväll sitter mamma & jag och kollar på körslaget. ingen direkt favorit nej, de får minsann börja sända lite bättre program på helgerna med! skulle egentligen blivit bullbak idag men niclas snuvade åt sig köket för att laga avancerad middag så när vi skulle kunna bakat var det redan försent. så det blir till att baka bullarna på deras alldeles egna dag.

nej nu ska jag fortsätta kolla, olas kör var ju riktigt go.

nats

Kommentarer
Postat av: Siri

Tjusigt : ) <3

2009-10-03 @ 21:35:09
URL: http://siiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0