först när du tar ner dig på jorden, först då kan jag vara din vän

jag är hemma i mitt krypin efter att ha varit och myst hos jannie:) och nu ska jag precis börja skriva om min redovisningstext om gränsö, det där om att göra allt i sista sekunden, living on a edge är verkligen min grej. varför inte ha lite framförhållning liksom? äsch, jag har hört att man jobbar bättre under stress (a)

imorn blir det hemfärd efter att jag träffat PM-gruppen och varit på föreläsning.
skönt att komma hem, då jag stannar här nästa helg.

pratade i telefon med elina innan, det gav mig nya krafter. som det ser ut så ses vi inte i helgen :( får ta igen det dubbelt upp nästa helg baby! saknar dig i massor, behöver lite (mer) skratt :D

ser fram emot att träffa dig imorn :)
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0