just when I look at you that we click so perfectly

ugången igår var förresten riktigt trevlig även om vi ska försöka få till lite av en bättre förfest till nästa gång (y) fredde började prata och det var ett stort steg och jag & jannie skakade rumpa inne på bistrobar som är kalmars motsvarighet till nivå ;)) vi gav väl upp runt halv 2 då jag insåg att jag började 8.30 och alle & fredde var hungriga. så innan vi åkte hem köpte vi oss varsin kokt varmkorv, den smakade mumma!


och denna dagen har inte bara varit kaos, den har varit bra med.

vi hade en vår sista föreläsning innan vår tenta nästa onsdag och den handlade om affärsturism. efter att den var slut hade vi 2½ timme "ledigt" så vår PM-grupp samlades och kom igång med skrivandet och så bestämde vi även vilka punkter som var & en ska rikta in sig på under den muntliga presentationen :)

när vi kom tillbaka till Jenny var det seminarie som gällde så hon delade ut papper och satte oss i grupper. vi satte oss och försökte jobba så effektivt som möjligt då tiden var knapp. fick ihop en sida med massa prat om affärsturism - negativa och positiva aspekter, asociala, miljö och sånt. själva texten var helt okej, det enda med den var att vi totalt glömde bort att skriva ner våra referenser som vi så ofta pratade om. vad som däremot var en K A T A S T R O F var vår muntliga presentation. alla andra var hur professionella som helst medan vi stod där och delade på vårat enda papper och försökte få fram något vettigt. slutade med skratt, men vi hade skrattat tillsammans mest hela tiden :) det är kul när man har trevligt med nya människor!

jag sitter nu här och saknar mitt lilla flin' det som är skönt är att hon alltid finns där och vi hörs varje dag ♥ tyvärr kan jag inte se henne imorn för hon jobbar men på lördag & då händer det grejer! tack för att du finns!

imorn ska jag in till stan en runda för en mys/filmkväll med linda. vet ni hur mycket jag längtar? det är helt sjukt, över 8 veckor sen jag såg mitt solsken och hur mycket som har hänt sen dess. så vi har nog en hel del att prata om, och det är nog det kvällen kommer gå till! som jag har saknat dig, du är helt oersättlig!

gissa vem som ringde nyss förresten? smart-sebbe! det var trevligt. han var så stolt när han pratade om lumpen och när han använde sina "lumparuttryck" som han visste att jag inte skulle förstå så han skulle få förklara dom för mig. kul att det går bra för dom där nere, även om det hade varit kul om de var lite närmre! :) vi pratade lite om lördag om någon hade några ideér, för nu ser alla fram emot denna lovande afton. jag är t a g g a d! gud jag ska krama om mina pojkar till döds ♥

ibland när man är osäker på världen & sig själv så är det bästa att lyssna på sina vänner
de vet vad de pratar om, de förstår hur jag tänker och de vet precis hur jag är som person
så jag lär mig så mycket bara genom att lyssna på er<3

kan alltid så här i slutet av mitt lilla inlägg passa på att gratta en gammal vän som fyller 18 idag. grattis emilia, jag vet precis hur jobbigt det är att fylla år sent på året och jag vet precis hur glad du är att denna dagen är kommen. hoppas den varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0