det viktiga är inte det du har i fickan, utan i hjärtat

en soffa (dock en obekväm), ett gott te, sex and the city på tv:n, ett gott tuggummi & ett varmt täcke. kan det bli bättre? jag ska ta tag i saker, men inte nu. är ledig hela dagen så får sprida ut de bra grejerna jag ska göra :)

imorn är det seminarie, igeen..
men efter den åker jag hem & på fredag ska jag umgås med linda :)

hade förresten världens sjukaste dröm! stod i en korsning nära mitt hus men kommer inte ihåg med vem men plötsligt ser vi en människa som somnat bakom ratten och han kan inte rikigt med kurvan som kommer så han krockar med en annan bil som kommer från andra hållet. vi springer dit och ringer 112. tyvärr så dog en :( lite läskigt att drömmar kan kännas så verkliga!

en vän är den som lyser upp när hela världen slocknat'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0