jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt

jag känner mig så felplacerad, allt jag säger verkar så oerhört korkat. och det är jag nog inte ensam om. jag vill bli tänkt på, att jag ska finnas där. inte bara en svans, det är jobbigt..

blir till att möta upp PM-gruppen idag för ett möte med Jenny angående utkastet och har vi tur så sågar hon det inte totalt. hade varit skönt att veta att vi gjort ett bra jobb. sen är det ju bara resten av PM:et som ska skrivas ;o men det fixar vi fort precis som förra gången :)

kommer hem på torsdag, ett seminarie står ivägen för min fina utgång /:


visa ditt intresse eller förlora mitt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

darling, jag hoppas att du inte menar mig! =/ du är inte en svans snarare är jag din! =) <3<3

2009-10-06 @ 22:27:47
Postat av: Olivia =)

darling, jag hoppas att du inte menar att jag är en svans, snarare är jag din haha! =D <3<3

2009-10-06 @ 22:28:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0