vi som har allt, vi som saknar

disken är diskad och det är skönt då jag gått och grämt (?) mig över den ett tag nu. skönt att ha sånt gjort! blir till att plocka undan resten av allt som ligger och skräpar och så ta en runda med dammsugaren :) och såklart försöka få ro till att läsa i böckerna jag har hemma.

kollar efter jobb varje dag, helst ska det vara såna exotiska så man verkligen åker iväg ifrån sverige. dock nappar ingen på mitt fina CV och personliga brev. kanske man ska skriva dit att man kan jonglera, trolla och prata flytande japanska :D ? det om något måste ju impa riktigt ordentligt!


I hope there is someone out there who can bring me back to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0