you've got me all wrong

jag har två nyckelknippor. en av dom går till mitt hem här "i" Karlskrona och en till lägenheten i Kalmar och allt är ett enda stort pendlande. mitt liv ligger praktiskt taget i en resväska packad med de nödvändigaste sakerna som jag behöver. att det är jobbigt går inte att sticka under stolen med, det var längesen jag bara hade ett enda hem.

men jag har bra människor som stöttar mig när jag inte är mitt bästa jag
utan er hade jag aldrig klarat mig
och man kan inte säga det för många gånger: tack för att ni finns!


skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans
ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån


ibland blir det bara för mycket för mig
ibland blir det bara ett fel

som vanligt så har jag min söndagsnostalgi
men visst är det mysigt att kolla tillbaka?
och det händer massa bra grejer nu med
dessa kan man då kolla tillbaka till längre fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0