I'm like nobody else


                                                                               Du vet jag vill bli din.
                                      och ingen annan kommer in. Hjärtat gör mig blind.

 

 nästa helg ska vi träffa alla igen och det ska verkligen bli sjukt skönt ♥ en dos av vår 09 - verklighet. jag kan inte låta bli att längta då jag vet att det kommer bli awesome. (precis som henke alltid säger)


linda
, kära linda. henne har jag inte sett sen början på augusti och trots att telefon/sms & msn kontakt alltid är något så är det verkligen inte allt. att du nu är i närheten är verkligen kanoooon!
filip, tokige filip. han kan få en på hur bra humör och ställer alltid upp.
mård, mycket kan man säga om mård. så jävla go och gla och speciell på sätt och vis.
löfgren, inte många som kan få en att skratta som löfet!
smartis, en genomsnäll människa som alltid kan få en att må bättre.
henke. finns hur mycket som helst man kan skriva om honom. han kommer alltid och han kommer alltid först. bryr sig inte vilka det är som kommer utan löser alltid alla problem. skitcool, grym och genomsnäll.


jag har saknat er och hoppas att få träffa er alla nästa lördag.


självklart har jag inte glömt mina brudar, ni vet vilka ni är & ni vet hur underbara ni är


blir myslördag hemma efter att vi haft en i kuggeboda igår
jag och elina sov som två små stockar på soffan inatt :)



nats,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0