do you wanna die happy?

jag lyckades nog lugna ner mig lite när jag var ute och fotade och mös med putti men så fort man kommit in börjar tankarna snurra runt lika snabbt och jag vill verkligen inte det. har massa annat jag måste göra, så får verkligen ta tag i mig själv och mitt liv. från och med nu gäller det att bara lyssna på sig själv!

nu har jag precis avnjutit min kyckling curry som jag lagat och innan dess pratade jag med elina i telefon :) bestämde att det blir en shoppingdag på torsdag & utgång på fredag :D yey! så skönt att vara hemma så man kan göra såna här roliga saker.

för imorn ska vi fira carro & så blir det självklart utgång då hon nu kommer in :)
kommer bli trevligt.



nu är det ugly betty och hela tv-tisdagsbaletten
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0