901020

åh vad jag saknar dig ibland och det kommer ofta helt plötsligt.
det kan vara ord och rörelser som påminner mig.

imorn sitter jag på en buss genom hela småland med min lilla klass på 120 personer.
vet ni vad jag vad jag skulle vilja göra istället?

sjunga zlatan på en toa i turkiet med elina, köra moppe med filtar på oss med jannie, rida i skogen med nanna, shotta med olivia, ha en riktig bakisdag med josse, ha en impulskväll med carro, åka bil med linda, skratta med siri, få goda råd av esen, dansa med jones & c/o, ha kräftskiva med skogsgänget och massa andra toserier!

hoppas att ni inte glömmer mig på tisdag (a)
ett samtal är väldigt välkommet, ni kan mitt nummer hoppas jag :)

keep me moovin' now
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0