I've found my place

mamma och jag är i köket tillsammans. hon städar upp efter middagen och jag pluggar samtidigt som vi tillsammans lyssnar på simon & garfunkel och nynnar. det är mysigt. och en mugg med varm mjölk med, för att lugna min halsbränna :)

känns som att tiden går alldeles för fort och man hinner inte med det man behöver, lite läskig känsla det där. men har skrivit av alla anteckningar så blir till att använda det nya programmet jag fixade till datorn sen :) även om det inte är office 2007 så får det funka sålänge för vad som helt är bättre än WordPad.

snart är det dags för ensam mamma söker och då ska jag och min mugg bänka oss framför soffan.
även om mammorna ofta är pinsamma så är det ett mysigt program.

vill bara passa på att säga att linda är underbar som precis skrev att hon kanske kommer ner en runda till innan jul! ååh, jag längtar redan. sjukt vad en person kan betyda för en. linda, jag älskar dig ♥

ser fram emot 24/10 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0