de säger att Karlskrona är det sista som lämnar människan

efter 4 cider började jag prata om vad jag egentligen ville och blev arg på Sverige för att det funkar som det gör idag. man ska kunna göra vad man vill utan att folk ska tycka & tänka och så ska det finnas möjligheter till det med.

jag är så trött på att alltid göra samma saker, på vädret och personer som sviker.
just nu vill jag uppleva saker som jag aldrig har gjort innan och slippa slentrian
jag vill träffa folk som jag faktiskt betyder något för dom & samtidigt vill jag iväg

så från och med nu ska jag följa mitt egna hjärta
och inte vad andra vill att jag ska känna
kommer det en möjlighet för mig att göra det jag vill, så tar jag den

imorn blir en bättre dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0