dansa som på technodroger

hollywoodfruarna visar än en gång hur mycket de har mellan öronen, tragiskt! aldrig någonsin skulle jag tillåta mig bli som dom.

snart blir det till att dra sig till kojs då vi börjar 08.30 på sjöfartsskolan och dit ska jag försöka hitta med. blir alltid så krångligt när de ändrar salar. jag trivs i att veta att vi ska träffas i Ny200 för då vet jag precis vart jag ska på morgonen. men GPS:en på telefonen har räddat mig många gånger (y)

förresten så hittade jag genvägen till skolan idag, jag vågade chansa och oj vad tid jag måste ha sparat genom att ta den vägen då den är mycket kortare. så jag har faktiskt inte så långt till skolan längre :) frågan är bara hur kul man kommer tycka om att cykla när vintern kommer? ;o

nu pumpas segertåget i pausen, gissa vad man assosicerar med? :D
olivia vet precis vad jag pratar om! lite nivå hade varit fint ikväll, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: olivia =)

segertåget is the shit x20 =D Ge oss sommar och nivå!! =)

2009-10-05 @ 22:48:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0