alla dessa dagar som gick, inte visste jag att de var livet

nu är jag hemma från harrys. gissa vad? vi vann faktiskt musikquizen trots att det var sjukt mycket folk där inne så det var kul! så nu har vi varsitt stooooort ölglas och 300 spänn inne på harrys som vi ska dela på! :) jättebra människor, känns kul att träffa dom utanför skolans lokaler :D !

och något som är bättre än allt detta är att jag kommer hem imorn, megamys på det! jag vet, jag är en jättetönt som åker hem varje helg, meeen har man något som lockar så kan man ju inte låta bli, ellerhur? världens bästa vänner ska jag träffa och det är inte mycket som klår dom!

nästa helg förresten är det fest på riktigt! då ska vi samla ihop så många som möjligt från nv/sp (iaf vår umgängeskrets) för att festa och fira att vi ses igen. underbart, kan inte beskriva det med ett bättre ord ♥

får vara allt för ikväll, har lite att göra nu så att säga.
sömn är ganska prioriterat med (y)

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0