28 oktober

idag är det två långa månader sen jag & elina kom tillbaka från turkiet och dessa har varit som en lång berg- och dalbana. bokstavligt talat.

detta har hänt sen 28 augusti;

  • blivit utslängd
  • haft känslor jag inte borde haft
  • misslyckats med en stor grej
  • flyttat till kalmar
  • olivia & linda har flyttat
  • jag har börjat på BBS i kalmar - turismprogrammet 
  • haft söndagsmiddagar med jannie
  • haft två tentor
  • varit med om nollning
  • haft mysiga fikor i karlskrona med fina människor
  • sålt min finfina lägenhet på pantis (saknar den nu!)
  • haft en reunion med det bästa gänget
  • invigt utelivet i kalmar
  • skämt ut mig på carlings, men elina skämde med ut sig samma dag :$
  • fridace med 3 andra bra tjejer
  • festat med emelie, elina, johan & gänget
  • bokat biljetter till winnerbäck
  • skrivit vårt första arbete på högskolan med min grupp som är för härlig
  • ridit med nanna i agdatorp
  • spenderat nätter i kuggeboda
  • varit 2 dagar på ekerum med klassen
  • hälsat på på galären och marcus sa att vi skulle komma tillbaka igen, "dricka kaffe & snacka skit"
  • fyllt år, var under exkursionen med klassen
  • småland runt med klassen
  • festat & cruisat med carro
  • fått ett jobberbjudande på cypern

detta är en litet plock
konstigt vad grejer det har hänt
men gamla goda tiden var bättre ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0