1 oktober

då har vi gått in i en ny månad och idag visade sig hösten på riktigt här i kalmar vilket verkligen är sorgligt. mysigt, men sorgligt. 20 dagar kvar tills jag fyller 19, dags att börja känna sig gammal kanske? neej då, vi har ju fortfarande 20 att se fram emot (y)

idag lyckades jag komma försent till föreläsningen för att jag kollat fel i min almenacka :o sjukt lyckat! så jag fick sitta utanför i över en timme men jag var inte ensam om att komma försent så jag slapp iaf sitta ensam (a) den stund jag var med var intressant för nu börjar de prata om saker som faktiskt är intressanta - som flygningar och olika destinationer. tummen upp för det!

ikväll är det harry's som gäller! musikquiz, ska bli intressant att se hur mycket man kan. sen blir det städning, packning och diska så man inte kommer tillbaka till ett bombnedslag sen! :)



lite trysil hade inte suttit fel nu! :)

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0