you'll never find somebody like me

tandstatus; gör inte så ont, känns knappt. det enda som irriterar är stygnet, men det kommer gå bort efter någon dag :)

håller förresten på att ladda upp de sista bilderna från den "gamla goda tiden" vilket är väldigt skönt. just nu är det berlin-bilder som håller på att laddas. det var roliga dagar med internatinell + kajsa eller så kan man säga sp + natalie ;p

ikväll blir det att fika med elina i stan & sedan gå till fridace med jannie & louise :) elina kan tyvärr inte följa med dit då hon jobbar tidigt imorn ;/ men vi får uppdatera oss på fikan. för på söndag flyttar hon till skåne över veckorna för att jobba, it's gonna be emty here! men detta har du velat hur länge som helst så jag ska unna dig det, kom ihåg att jag gör allt för dig!

nu blir det duschen och så sen ska vi väl äta middag eftersom mamma åker på sin resa ikväll. det fick jag reda på igår, så kan säga att jag blev aningens chockad. har alltid vetat att det skulle vara i november någon gång men sen tänker man inte mer på det. så igår fixade vi lite grejer som att gå till kick's och hjälpa mig köpa nytt puder och foundation. blev clinique då man fick en liten låda med massa annat bra med som tex min favoritmascara, rouge, scrub, krämer och så. skitbra (y) och så hämtade vi även ut mina värktabletter (som jag nog inte kommer behöva mycket alls, tack gode gud för det)

n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0