you don't know what you got until you missing it a lot

snart dags att lägga sig. svårt att sova med tandvärk, men jag får göra det bästa av saken. fick iaf pencillin av tandläkaren idag vilket var otroligt skönt så smärtan försvinner snart.

jag hade hopp om att det skulle bli en bra dag. fick sova ut på galgamarken & så hämtade elina och joss upp mig och vi flummade runt på stan som vanligt. det var mys.

tog sedan bussen till kalmar och ska cykla hem när jag kommer fram. men cykeln var borta? så jag tog bussen med de sista slantarna jag hade på mig just då men visade sig att jag tog helt fel buss och fick värsta sightseningen runt förorterna i stan. hoppade av vid jannies då det var slutstationen så jag masade mig upp till hennes och sen åkte vi med alle hit för att han skulle till fredde och plugga. blev lite te, prat och serietittning :D

hade egentligen tänkt att titta in en stund hos lotta med ikväll, men utan cykel kommer jag ingenstans. får gottgöra det en annan kväll :)

dags för sängen, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0