what's in it for me?

sitter och kollar på ullared och blir lika förvånad vilka konstiga människor det finns i vårt avlånga land. tur att det slutade nu för 2½ män får en alltid på bättre humör! en kopp med äpple/kanel te och några konversationer upp på det och det blir en ganska skön kväll igår.

blev ingen middag, vi tar en tisdagsmiddag istället vilket verkar vara ett mer vinnande koncept! =) tänkte att vi kunde ta oss ett bad på nautilius med men hon slutar vid 5. vi kanske kan skaffa oss tid till det med, vi brukar lösa allt :D

elina åkte inte igår till skåne utan åker på onsdag (nu vet ni) så jag önskar dig lycka till igen :) och nu försöker jag ha en vettig konversation med esen men det tar ett tag för honom att skriva. kanske det kommer göra för mig med när jag blir så gammal? ;p haha. nej men skämt och sido, han är faktiskt hur go som helst.

nu; té!
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0