what are you waiting for?

Hej!

hade en jättetrevlig kväll igår. började med att jag åkte till Jannie och när hon var färdig åkte vi vidare till Louise där vi förfestade lite innan vi åkte till stan. gick till statt och där var vi tills det stängde. träffade många människor jag inte sett på länge och det var sjukt trevligt alltså :)

idag var både jag och jannie sega så blev tv-tittning och mys med flisan innan jag åkte hem och bänkade mig i soffan. men nu börjar det lukta middag och vi ska väl alldeles strax äta, ska bli sjukt gott med potatismos och ugnsbakad falukorv!

kvällen är dock inte planerad men tror nog att jag stannar hemma ändå. både jag filip och svante är lite på något annat men eftersom vi inte vet vart vi ska vara så stannar planeringen tyvärr där. annars hade det varit väldigt trevligt att träffa mitt flin men avståndet är tyvärr för långt för att jag ska kunna göra något spontant.

detta funkar inte, jag byter känslor från dag till dag
not goot, noooot good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0