"till dig"

jag tänker på jossy mer & mer nu och inser att hon verkligen saknas i mitt liv just nu :( från att ha gått från att bo med varann/jobba ihop/prata varje dag är det nu tur om vi ses någon gång varannan månad. det ska inte vara såhär, får ta vara på varann, okej?

detta skrev jag till joss på min "hemliga" blogg

"Josefine Arnesson från ångbåtsvägen 14 i kuggeboda har påverkat mig på så många sätt. jag har fått tummen ur röven många gånger pga av henne och gjort något viktigt som hade stor betydelse. jag har skrattat tills jag haft ont i magen och jag har upplevt så mycket tillsammans med henne.

OCH JAG VET att det vi har är något speciellt du jag och elina, jag kallar det vänskap för det är precis vad det är! och jag har inte sett dig på 4 veckor nu, det är längre än jag någonsin inte sett dig på och det känns i hjärtat. det är 10 dagar kvar tills vi ses, 10 ynka dagar och jag har redan börjar längta något fruktansvärt! vet att det kommer bli många glädjetårar och mys!

JAG ÄLSKAR DIG!"

26 juli 2009

inget har ändrats, jag tycker precis lika mycket om dig nu och jag bryr mig precis lika mycket
det gör ont att det är så många mil mellan oss, men nästa helg kommer du hem!
tror du jag är glad eller?

N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du va, jag vaknade imorse med sådan ångerst. För att vi bor ju inte ihop/på samma ställe överhuvuttaget och jag kände verkligen hur mycket jag saknade dig. Elina också. Det känns SJUKT, och jättejobbigt. För man saknar som fan att träffas regelbundet och snacka om allt och veta allt om varandra, nu missar man ju en jävla massa :/ AA, det är JOBBIGT altså, man skulle samla alla bra människor i en stad! :D



I LOVE YOU <3



arbetskamrat,sambo,bästavän,klasskamrat,bus,engångs-träningssällskap,spontan-utövare och sammarbetagenomlivetvän <3

2009-11-05 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0