there's a she wolf in my closet

sidorna stiger mig över huvudet, jag är inte duktig på att plugga. särskilt inte när jag har massa saker som kan distrahera mig. nanna är väldigt lockande när hon skriver på facebook-chatten med mig, jag hade sällskap av jannie ett tag när hennes avlopp var elakt mot henne och så är det massa annat som ska fixas inför helgen. dessutom bråkade skrivaren med mig så får läsa de futtiga sidorna jag har i word, känner att det här verkligen är min dag.

funderar på att skippa föreläsningen på fredag & istället styra kosan hemåt för att rida med min nanna och därefter möta upp elina och joss med :) jag behöver det, mer än någonsin.

snart åker nanna, om 13 futtiga dagar åker hon hundratals mil ifrån mig, karlskrona och sverige. men det är något som lockar och nanna ska kolla ifall möjligheten finns att jag kommer dit efter henne. det hade verkligen varit något. nya zeeland, nanna & hästar. kan knappt bli bättre ♥

nu ska jag försöka att fortsätta min läsning och sen är det grey's som gäller
hujedamig så bra!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0