the time is now

klockan är 08:51 och jag har nog varit på bibblan i en halvtimme, så jävla ambitiöst av mig liksom. men grejen var att jag skulle kunna läsa boken jag behöver läsa tills imorn eftersom att den var upptagen när jag var här igår, men nej, någon har gått och gömt den så personen ska kunna ha boken för sig själv. jag blir tokig och förtvivlad, inte kan jag delta på ett seminarium utan att ha läst bokjäveln. som charlotte i SATC planerade att säga till Mr. Big när hon såg honom efter att han hade lämnat Carrie på deras bröllop: "I curse the day you were born". precis så ska jag nog med säga till boktjuven när jag vet vem det är. eller avbilda en woodo-docka, har inte riktigt bestämt mig.

gårdagen var med ganska intressant. Jannie <3 hjälpte mig på min bokjakt här i bibblan för att se om någon själ lagt den i hyllan eller bokställen men icke sa nicke. någon sitter säkert på boken för att ha den i ett säkert förvar. efter det åkte vi till Baronen för att äta lite och kolla. efteråt åkte vi hem till mig för att kolla på film, men killarna var otroligt sega och sen när de kom hem skulle vi bestämma en film men Fredrik fick för sig att han ville se black sheep så vi fixade filmen och kollade på vad som måste vara den sjukaste filmen ever.

gick väl och la mig alldeles för sent igår eftersom filmen höll på ett tag så är inte på världens bästa humör. det där att boktjuven härjar gör mig inte heller direkt gladare. men nu ska jag försöka lösa några instuderingsfrågor till boken som jag inte har. good luck! sen ska jag se fram emot grey's som jag ska se ikväll :)

saknar er
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0