so you wanna change the world?

kan ju berätta att det har hänt några roliga saker idag som jag totalt glömt att berätta om :)

först var det en föreläsning med en man som var jättedålig på engelska som han ska undervisa på och efter varannan mening sa han "and so on" vilket är lite irriterande. får se om vi står ut med honom ;p

men det var inte det roliga
utan idag fikade jag med signe efter föreläsningen och det var skoj
verkar vara ganska lika samtidigt som vi är väldigt olika och det är kul!

och sen umgicks jag med jannie! visade vad vi kände för varann så nu är vi gifta<3

n'

Kommentarer
Postat av: Linnea MN

Om ni får välja ut 1-2 artister som ni tycker är mest begåvade och personliga, vilka väljer ni då? Ni kan säga vilka ni väljer som kommentar på min blogg. Så kommer jag senare skriva upp de allra flesta ni sagt och sedan låta alla som läser "rösta" på den dom tycker själva, och ni kommer själva kunna rösta :)

2009-11-04 @ 13:48:34
URL: http://liesbeyond.blogg.se/
Postat av: Klaudia

Vilken vacker hund du har på headern, är den din?



Så söT!!



Mvh :)

2009-11-04 @ 14:13:46
URL: http://wojdat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0