säg ingenting till mig, jag ser allting ändå

ett förvirrad inlägg, som ett brev på posten varje söndag. det är då jag tänker igenom veckan som har gått & vad som kommer hända nästa vecka. ett litet avslut 52 dagar om året.

veckan har verkligen suttit fint, jag kan inte säga något annat. att ha varit hemma en hel vecka i sträck har bara gjort mig gott. jag har hunnit umgås med folk som jag annars kanske inte träffat, firat en stor födelsedag, myst med lumparkillarna (okej det lät helt fel, men iaf) hunnit träffa henke hela två gånger, myst med elina 3 dagar i rad, hängt på stan nattetid med jannie louise och grabbarna och så massa annat.

det stretar tillbaka att åka imorgon, jag har noll lust att börja på en ny skolvecka. det är då man inser att man har mycket att göra. ska nog göra som mamma sa, har 30 dagar på mig att hitta något annat :) varför ska jag slösa mer tid? 8 veckor är nog för mycket att slösa. ready for action typ.

magkänslan är bra nu, min sociala nerv är stillad och jag är mätt
fick en fin försenad födelsedagsmiddag ikväll med grillat och potatisgratäng

jag kan sova bra ikväll
för jag vet att jag har världens bästa vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0